Support

  • Nets betalingsterminal

    support tlf. 91 50 89 89

    (Bax nr. 62 31 63)

    Restart tast: Hold inne gul knapp (CLEAR) og «(.,’)» knapp (den over grønn knapp) samtidig i 3 sek.

    Vi betaler for en service tjeneste hvor de kommer og fikser terminalen ila. 4 arbeidstimer. OBS! Oppgi våre åpningstider når dere ringer, så de ikke kommer til stengt dør.

  • Internett

    Vi får nett via Viken fiber og Altibox

    Driftsmeldinger: https://vikenfiber.no/driftsmeldinger/

    Via driftsmeldinger kan du sjekke om det er generelt problem for vår område. Postnummer: 1430

    Restart: Trykk inn rund Power knapp på baksiden av router. La ruteren være av i 3 min. og skru på igjen.

    OBS! Trykk ikke inn Reset knapp (den man må trykke inn med en tynn nål).

    kundeservice: 21 45 45 00

    kundenummer: 1184574562

    sambandsnummer: S400086848

Nyttige nettsider

Post

  • Porto

    Priser: https://www.posten.no/priser

    • Sjekk konvoluttens vekt før du setter på frimerker (porto).
    • Brevvekt ligger i resepsjonen.
    • OBS! Priser oppdateres 1. jan. hvert år.

Endre telefontid

Obs: Husk å endre på begge. Steg for steg gjennomgang på høyre del av siden.

1. Logg inn ved å klikke på knapp «Nettside» til venstre, eller følg denne linken.

2. Når du er innlogget skal du bli tatt direkte til siden med åpningstider.

Om ikke naviger til «Sider» → «Åpningstider».

3. → Trykk på ruten med «Eventuelle ekstraordinære åpningstider publiseres her.» → Rediger åpningstider til ønskede tider og trykk «Lagre»

4. OBS! Husk så å trykke «Oppdater» oppe til høyre.

Etter at du har gjort endringer. trykk «vis side» oppe til venstre eller åpne siden med åpningstider på din mobil eller i ny fane i nettleser for å dobbeltsjekke at oppdateringene dine stemmer.